پنجم ثور روز مطبوعات در جریان مراسم در ولایت کندز تجلیل شد!

wares_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۸:۱۷
Kunduz Province

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ، پنجم ثور روز مطبوعات در جریان مراسم شاندار در ولایت کندز تجلیل گردید.

در آغاز مراسم بریالی همنوا مدیر آژانس باختر آمریت اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ کندز گفت: جای خرسندی است که بعد از روی کارآمدن امارت اسلامی رسانه‌ها بیدون کدام تهدید امنیتی به فعالیت شأن ادامه می‌دهند، ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندز همیشه از رسانه‌ها حمایت می‌کند و ابراز امیدواری کرده‌است که خبرنگاران و رسانه‌ها به فعالیت رسانه‌ای شأن ادامه دهند.

شمس‌الرحمن زردشت خبرنگار رادیو تلویزیون ملی به نمایندگی خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها و ضیاءالحق زاهد مسوول کمیته مصوونیت خبرنگاران آزاد سخنرانی کرده، از ریاست اطلاعات و فرهنگ جهت برگزاری مراسم تجلیل روز مطبوعات ابرازسپاس نموده و از خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های محلی خواستند تا فعالیت‌های رسانه‌ای خویش را با هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ادامه دهند.

الحاج مطیع الله روحانی رییس اطلاعات و فرهنگ از خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها خواست تا فعالیت‌ها و دست‌آوردهای امارت اسلامی را به گونهٔ بهتر انعکاس دهند تا این‌که مردم از فعالیت‌های امارت اسلامی آگاهی حاصل کنند.

۲۰۲۴/۴/۲۴ میلادی
۱۴۰۳/۲/۵ هـ ش

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۱۶
Background image

موسسه فیروزکوه در بخش بنیادهای فرهنگی و هنری همکاری خود را گسترش می‌دهد

پنج‌شنبه مورخ(۲۳ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ در دفتری کاریش با محترم هری رییس موسسه فیروزکوه در افغانستان دیدار کرد.

در جریان این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۸
Background image

کتاب‌خانه دیجیتالی در ولایت بغلان افتتاح شد

پنج‌شنبه مورخ(۲۳ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری مالی موسسه اکتید به هدف ارتقای‌ظرفیت جوانان، تعامل اجتماعی و دسترسی به منابع علمی کتاب‌خانه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۳۶
Background image

برنامه تخصصی فریلانسینگ به ولایت‌های زون شمال شرق رسماً افتتاح شد

روز گذشته با حضور قاری محمد یونس راشد معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، روسای اطلاعات و فرهنگ ولایات تخار، بغلان، بلخ و کندز، ۲۴ تن شاگردان کامیاب و خبرنگاران برنامه تخصصی. . .

BACK TO NEWS