کارگاه آموزشی "اهمیت مدیریت پروژۀ ‌ها" برگزار شد

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۹/۲ - ۱۱:۵۳
کارگاه آموزشی "اهمیت مدیریت پروژۀ ‌ها" برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه زیر نام “اهمیت مدیریت پروژه‌ها” برای کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز در تالار بین المللی مطبوعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آژآنس باختر؛ در این گارگاه که از سوی “نهاد کاروان اسلامی افغانستان” راه اندازی شده بود، مولوی سعد الدین سعید معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت که وزارت اطلاعات و فرهنگ از راه اندازی چنین برنامه‌ها حمایت می‌کند و خواهان راه اندازی دیگر برنامه‌های آموزشی در عرصۀ های مختلف شد.

وی تاکید کرد که در مدیریت پروژۀ ها باید افراد متعهد، متخصص و مجرب گماشته شوند که بتوانند به درستی و شفافیت کامل پروژه‌ها را مدیریت کنند.

هم‌چنان انجنیر سید محمد روحانی رییس “نهاد کاروان اسلامی افغانستان” نیز راه اندازی آموزش مدیرت پروژه در نظام امارت اسلامی را ضرورت مهم خواند و گفت برای مدیریت پروژه‌های زیربنایی افغانستان باید افراد متعهد تربیه شوند که پروژه‌ها درست مدیریت شود و منجر به شگوفایی اقتصادی کشور شود.

او نقش عالمان دین را در مدیریت پروژه‌ها ضروری دانست و تاکید کرد که عالمان دین باید در تمام پروژه‌های زیربنایی سهم داشته باشند.

کابل/ 2 قوس/ باختر

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۴
Background image

گروهی از گردشگران روسی به ولایت پنجشیر سفر کردند!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵)مولانا نصرالله ملک‌زاده رییس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر گفت: این گروه هفت‌نفری از گردشگران کشور روسیه بودند که جهت بازدید از ساحات تاریخی، باستانی و تفریحی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۳۹
Background image

بازدید گردشگران داخلی از ولایت سرپل افزایش یافته‌است!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵)ملا عبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل می‌گوید: که تامین امینت، طبیعت سرسبز و موجودیت جاذبه‌های طبیعی در این ولایت، سبب افزایش. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

رییس گردشگری با دو تن گردشگران خارجی دیدار کرد!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی سید محمد سعید رییس گردشگری وزارت اطلاعات و فرهنگ با دو تن گردشگران از کشور چین و جاپان دیدار کرد.

آقای سعید ضمن خوش‌آمدگویی به گردشگران پیرامون. . .

BACK TO NEWS