ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان یک مسابقه آموزشی تربیت فکری را برگزار کرد

wali_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۷
afggg

 

 مدیریت عمومی امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت مسابقه ای را تحت عنوان تربیت فکری ترتیب داد که در آن ۷۶ نفر ثبت نام کردند.
 مولوی عبدالنور رسولی رئیس اطلاعات و فرهنگ، در مراسم افتتاحیه این آزمون گفت، برای شرکت در این آزمون قبلا کتاب هایی به نام تربیت فکری داده بودیم که امروز آزمون آن گرفته شد
 و افزود، روند آزمون شفاف بوده، هرکس بیشتر مطالعه کرده باشد امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد، به همین ترتیب به نفر اول یک لپ تاپ، به نفر دوم یک موبایل وبه نفر سوم ساعت دستی اهدا می شود، اما هدف از این مسابقات اهدای جوایز نیست، بلکه تربیت فکری جوانان است،تا از احکام دین و اصول واقعی شریعت آگاه باشند.
 هلال مومند و عبدالوحید احمدزی که در امتحان این مسابقات اشتراک کرده بودند، رقابت های فکری را برای جوانان این ولایت بسیار مفید دانسته  و گفتند،با خواندن کتاب تربیت فکری که واقعاً باعث پیشرفت و تربیت جوانان می شود، چیزهای زیادی آموخته ایم.
۱۴۴۴/۸/۲۷ه،ق
۱۴۰۱/۱۲/۲۹ه،ش

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۰
Background image

بی‌بی‌سی باید به ارزش‌های ملی و دینی افغان‌ها ارزش‌قایل باشد و حقایق را منعکس سازد.

دوشنبه مورخ(۱۳ شوال المکرم ۱۴۴۵) در مقام معینیت فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ، مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر، مولوی ضیاءالحق حقمل وارسی‌کننده معینیت نشرات و داکتر عبدالواحد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۰:۴۰
Background image

بعد از بارندگی‌های شدید از بالاحصار شهر قلات مرکز زابل بازدید به عمل آمد!

دوشنبه مورخ(۱۳ شوال المکرم ۱۴۴۵) رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل با همراهی آمر گردشگری و فرهنگ در جریان بازدید از ساحات تاریخی، از بالاحصار تاریخی قلات نظارت و بازدید به عمل آورد و بعد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۴۲
Background image

نشست کمیته ارزیابی تخطی رسانه‌ها در ولایت زابل برگزار شد!

نشست کمیته ارزیابی تخطی رسانه‌ها در ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل به رهبری مولوی عبدالحنان جابر آمر اطلاعات برگزار شد.

در جریان نشست پیرامون مشکلات رسانه‌ها و شکایت‌هایی بحث گردید. . .

BACK TO NEWS