اشتراک کنندگان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت لوگر تقدیر شدند 

wares_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۱۳
....

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر شاگردان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ ولسوالی خوښۍ در جریان مراسم تقدیر شدند.

عبدالوحد زبیر آمر معارف ولسوالی خوښۍ از ریاست اطلاعات و فرهنگ جهت تشویق جوانان به مطالعه سیرت النبیﷺ و راه‌اندازی برنامه‌های مختلفی علمی ابرازسپاس کرده، از جوانان و شاگردان خواست که به هدف افزایش معلومات علمی شأن کتاب‌های دینی را مطالعه نمایند.

مفتی وحیدالله وهاج آمر نظارت و تعقیب فرامین ضمن تبریکی به اشتراک کنندگان ممتاز امتحان گفت: هر جوان باید تلاش نماید که مطالعه را از اولویت‌های روزانه شأن قرار دهند و در برنامه‌های علمی ریاست اطلاعات و فرهنگ اشتراک کنند.

امتحان سیرت النبیﷺ از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ از ۲۰۰ تن جوان، شاگردان مکاتب و مدارس ولسوالی خوښۍ اخذ شده‌بود که به کسب کنندهٔ مقام نخست یک عراده بایسکیل، مقام دوم و سوم یک سیت مبایل و به شاگردان ممتاز دیگر کتاب‌ها اهدا گردید.


۱۴۰۳/۲/۲۹ ھ ش
۲۰۲۴/۵/۱۸ ميلادی

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۳
Background image

تکمیل شدن ۷۰ در صدی امور ترمیماتی خانه احمد شاه بابا

چهارشنبه مورخ(۱۸ محرم الحرام ۱۴۴۶) مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار با همراهی عبدالشکور څپاند آمر فرهنگ و هنر از امور بازسازی خانه احمد شاه بابا دیدار کردند.
آ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۳
Background image

نتایج امتحان کتاب امارت شناسی اعلان گردید

از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا به هماهنگی ریاست معارف از حدود ۲۰۰ تن طالب‌العلمان، شاگردان و جوانان امتحان کتاب امارت شناسی در ولسوالی‌ بک‌خیل آن ولایت اخذ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۹:۱۴
Background image

نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها در دایکندی برگزار گردید

چهارشنبه مورخ(۱۸ محرم الحرام ۱۴۴۶) به رهبری سید مصطفی صالح رییس اطلاعات و فرهنگ دایکندی نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار گردید.
سید مصطفی صالح رییس اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS