در مرکز آموزشی لوگر به ۳۰۰ تن شاگرد برنامه آموزشی بهاری آغاز شد!

rahim_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۰:۵۹
Logar province

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ به ۳۰۰ تن شاگرد‌ برنامه آموزشی بهاری آغاز شد.

رفیع الله صمیم رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ضمن تبریکی آغاز روند آموزشی به شاگردان گفت: زمان به همه با ارزش است بالخصوص به ما افغان‌ها از همه بارزش است؛ چون‌که کشور ما به زحماتی و کار زیادی نیاز دارد.

آقای صمیم افزود: اکنون ما در راه تکنالوژی، پیشرفت و ترقی گام نهاده‌ایم و باید در این عرصه نیز دشمنان را شکست دهیم و کشور خویش را خودکفا و از احتیاج دیگران آزاد سازیم.

حسیب الله حبیب مدیر مرکز آموزشی گفت: در برنامه آموزشی بهاری بیشتر از ۳۰۰ تن جوان اشتراک نموده بودند که سهولت‌های زیادی به آنان فراهم شده‌است و جوانان بر علاوه زبان انگلیسی و کمپیوتر در بخش فن‌بیان نیز تحت آموزش قرار خواهند گرفت.


۲۰۲۴/۴/۲۴ ميلادي
۱۴۰۳/۲/۵ هــ ش

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۵:۳۱
Background image

زمین‌های غصب شده ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات پس گرفته می‌شود!

جمعه مورخ (۲۴ شوال المکرم) مهاجر فراهی معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ و معاون مقام ولایت هرات همراه با مولوی احمدالله متقی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت از آرام‌گاه وزیر یار محمد خان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۵:۴
Background image

۱۵۶ تن جوان از مرکز انکشاف مهارت‌های دفتر اکتید در ولسوالی خلم ولایت سمنگان فارغ شدند

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) موسسه اکتید در مرکز و ولسوالی‌های ولایت سمنگان برنامه‌های را راه‌اندازی نموده‌بود که امروز ۱۵۶ تن جوان بعد از کسب آموزش شش ماهه سند فراغت بدست آوردند.

مو. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۴:۴۸
Background image

هر نوع فعالیت در ساحات تاریخی تحت نظارت نظام صورت می‌گیرد

مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات می‌گویند: هر نوع فعالیت در ساحات تاریخی تحت نظارت نظام صورت می‌گیرد.

الحاج مولوی احمد الله متقی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات می‌گوید: کار. . .

BACK TO NEWS