رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت غزنی با جوانان رضا کار فعال در ولایت، دیدار کرد

rahmatullah
یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۰
غزنی.


 دیروز ملا حمیدالله نثار، رئیس اطلاعات و فرهنگ  ولایت غزنی در دفتر خود با جوانان رضاکار  فعال دیدار کرد.
 محترم ملا حمیدالله نثار، جوانان را ستون فقرات هر جامعه خواند و از جوانان رضاکار مدیریت امور جوانان این ریاست خواست تا جهت ارتقای خود جامعه و متعهد ماندن به کشور، منافع ملی، فرهنگ افغانی و به اعتقادات اسلامی، پابند بمانند.
 سیدجلال زاهد، مدیر عمومی امور جوانان در این جلسه با تاکید بر آموزش جوانان گفت:«در یک سال گذشته نزدیک به ۴٠٠ نفر از جوانان فقیر را به دانشگاه ها و مراکز آموزشی معرفی کرده تا آنان با تخفیف به تحصیلات شان ادامه دهند.» 
 محترم زاهد، افزود که تنها در یک سال گذشته نزدیک به هزار شاگرد از مرکز آموزشی ریاست اطلاعات و فرهنگ فارغ شده اند که اکنون نیز نزدیک به ۵٠٠ دانش آموز به آموزش زبان انگلیسی، کمپیوتر و قرآن کریم، مشغول درس خواندن هستند.
در همین‌حال، عده‌ای از جوانان رضاکار نیز در این جلسه سخنرانی کردند و چنین جلسات را موثر خواندند.
۱۴۴۴/۷/۱۳ه ق
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ه ش

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۵۲
Background image

مشاعره عنعنوی سالانه گل بادام در ولایت زابل برگزار شد

از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل مشاعره عنعنوی سالانه گل بادام در استدیوم شیخ متی شهر قلات ولایت زابل برگزار شد که در آن شاعران، نویسندگان، فرهنگ دوستان و ترانه خوانان مشهور کشور. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۳
Background image

تکمیل شدن ۷۰ در صدی امور ترمیماتی خانه احمد شاه بابا

چهارشنبه مورخ(۱۸ محرم الحرام ۱۴۴۶) مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار با همراهی عبدالشکور څپاند آمر فرهنگ و هنر از امور بازسازی خانه احمد شاه بابا دیدار کردند.
آ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۳
Background image

نتایج امتحان کتاب امارت شناسی اعلان گردید

از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا به هماهنگی ریاست معارف از حدود ۲۰۰ تن طالب‌العلمان، شاگردان و جوانان امتحان کتاب امارت شناسی در ولسوالی‌ بک‌خیل آن ولایت اخذ. . .

BACK TO NEWS