رییس اطلاعات و فرهنگ غزنی می‌گوید: امارت اسلامی افغانستان متعهد به حمایت از رسانه‌ها می‌باشد

rahim_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۶:۲
Ghazni province

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) به رهبری ملا حمیدالله نثار رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت غزنی نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار شد.

 ملا حمیدالله نثار رییس اطلاعات و فرهنگ غزنی رسانه‌ها را در عصر امروزی زبان گویای ملت و حکومت عنوان کرده، گفت: امارت اسلامی افغانستان متعهد به حمایت از رسانه‌ها می‌باشد. وی از مسوولان رسانه‌ها خواست که مطابق با شریعت اسلامی و فرهنگ افغانی فعالیت شانرا ادامه داده و منافع ملی کشور را نیز درنظر داشته باشند.

به گفته وی رسانه‌های غربی همه روزه بر ضد منافع ملی افغانستان  فعالیت داشته و مهمترین موضوعات شان دامن زدن به مسایل قومی و سمتی در کشور‌ می‌باشد.

گلاب الدین امیری رییس اتحادیه خبرنگاران غزنی به نمایندگی خبرنگاران گفت: منافع اسلامی و ملی کشور از اولویت‌های کاری رسانه‌ها می‌باشد و آنان کوشش خواهند کرد تا در چوکات قوانین نافذه کشور فعالیت شانرا ادامه دهند.

۲۰۲۴/۴/۲۸ میلادي
۱۴۰۳/۲/۹ هــ ش

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۱۵
Background image

هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند

چهارشنبه مورخ(۷ ذوالقعده ۱۴۴۵)هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به هدف سروی و پروژه‌سازی آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند.

این هیأت در جریان سفر از ٣١ آبده تاریخی مرکز شهر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۹
Background image

در چندین ولایت کشور به مناسبت هفته‌ جهانی کتاب نمایشگاه کتاب راه‌اندازی شد

 

به مناسبت هفته‌ جهانی کتاب از سوی ریاست‌های اطلاعات و فرهنگ ولایات پنجشیر، غزنی، غور، بلخ، فاریاب، ننگرهار، نورستان، هلمند، میدان وردک، سمنگان، فراه، بامیان و ديگر ولايات به هماهنگی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۱۹
Background image

از آبده‌های تاریخی و باستانی ولایت سمنگان بازدید به عمل آمد

 

سه‌شنبه مورخ(۶ ذوالقعده ۱۴۴۵) هیأت وزارت اطلاعات و فرهنگ به منظور تثبیت حریم ساحات باستانی به ولایت سمنگان سفر کرده و از اماکن تاریخی آن ولایت بازدید نمودند.

ذبیح الله سعیدی مدیر. . .

BACK TO NEWS