نشست هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ سرپل و رسانه‌ها برگزار شد

wares_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۹:۸
....

پنج‌شنبه مورخ (۲۳ شوال المکرم ۱۴۴۵)به رهبری ملا عبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار گردید.

ملاعبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ بر هماهنگی و همکاری بیشتر میان رسانه‌ها و این ریاست تاکید کرده، گفت: باید رسانه‌ها اخبار و گزارشات را به صورت بی‌طرفانه پوشش بدهند و در وقت معین جواز فعالیت خویش را تمدید نمایند.

ایام الدین یولداش آمر اطلاعات این ریاست هدف از راه‌اندازی نشست را ایجاد فضای دوستی، صمیمیت و تقویت روحیه همکاری متقابل میان ریاست اطلاعات و فرهنگ و رسانه‌ها عنوان کرد.

قابل یادآوری‌ست که ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل به منظور فراهم نمودن زمینه آموزش به جوانان با ۳ مرکز آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد که با امضای این تفاهم‌نامه جوانانی بی‌بضاعت با تخفیف ویژه جذب خواهند شد.

۲۰۲۴/۵/۲ میلادی 
۱۴۰۳/۲/۱۳ ه‍ ش

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۱۵
Background image

هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند

چهارشنبه مورخ(۷ ذوالقعده ۱۴۴۵)هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به هدف سروی و پروژه‌سازی آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند.

این هیأت در جریان سفر از ٣١ آبده تاریخی مرکز شهر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۹
Background image

در چندین ولایت کشور به مناسبت هفته‌ جهانی کتاب نمایشگاه کتاب راه‌اندازی شد

 

به مناسبت هفته‌ جهانی کتاب از سوی ریاست‌های اطلاعات و فرهنگ ولایات پنجشیر، غزنی، غور، بلخ، فاریاب، ننگرهار، نورستان، هلمند، میدان وردک، سمنگان، فراه، بامیان و ديگر ولايات به هماهنگی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۱۹
Background image

از آبده‌های تاریخی و باستانی ولایت سمنگان بازدید به عمل آمد

 

سه‌شنبه مورخ(۶ ذوالقعده ۱۴۴۵) هیأت وزارت اطلاعات و فرهنگ به منظور تثبیت حریم ساحات باستانی به ولایت سمنگان سفر کرده و از اماکن تاریخی آن ولایت بازدید نمودند.

ذبیح الله سعیدی مدیر. . .

BACK TO NEWS