نمایشگاه گرامی‌داشت از روز نزول قرآن‌کریم در ولایت کندز برگزار گردید!

wares_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۳:۷
…

شنبه مورخ(۲۷رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی آمریت فرهنگ و هنر ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندز نمایشگاه قرآن‌کریم به مناسبت نزول قرآن‌کریم در تالار کتاب‌‌خانه‌عامه برگزار گردید که در این برنامه مطیع الله روحانی رییس اطلاعات و فرهنگ، قاری داد محمد منصور آمر امور جوانان، کارمندان آمریت فرهنگ و هنر و کتابخانه‌عامه، کتاب‌فرشان و جوانان حضور داشتند.

قاری داد محمد منصور آمر امور جوانان روی جایگاه و نزول قرآن‌کریم صحبت نموده، گفت: تدویر چنین نمایشگاه‌ها ثابت می‌سازد که مسلمانان همیشه با این کتاب ایمان دارد و محبت می ورزد. وی افزود: از زمان نزول قرآن‌کریم تاحالا میلیون‌ها مسلمان این کتاب را حفظ نموده و برای نشر و پخش آن تلاش می‌نمایند.

در همین حال جوانان که در این نمایشگاه اشتراک نموده، می‌گویند: ارزش و جایگاه قرآن‌کریم در میان مسلمانان زیاد است و برای استوار نگهداری ارزش آن همه مسوولیت دارد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۵۲
Background image

مشاعره عنعنوی سالانه گل بادام در ولایت زابل برگزار شد

از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل مشاعره عنعنوی سالانه گل بادام در استدیوم شیخ متی شهر قلات ولایت زابل برگزار شد که در آن شاعران، نویسندگان، فرهنگ دوستان و ترانه خوانان مشهور کشور. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۳
Background image

تکمیل شدن ۷۰ در صدی امور ترمیماتی خانه احمد شاه بابا

چهارشنبه مورخ(۱۸ محرم الحرام ۱۴۴۶) مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار با همراهی عبدالشکور څپاند آمر فرهنگ و هنر از امور بازسازی خانه احمد شاه بابا دیدار کردند.
آ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۳
Background image

نتایج امتحان کتاب امارت شناسی اعلان گردید

از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا به هماهنگی ریاست معارف از حدود ۲۰۰ تن طالب‌العلمان، شاگردان و جوانان امتحان کتاب امارت شناسی در ولسوالی‌ بک‌خیل آن ولایت اخذ. . .

BACK TO NEWS