امتحان کتاب‌های ارتش شیطان و کتاب نوشته شده از حمایت امام اعظم رحمه‌الله از جوانان چپرهار و خوگیانی اخذ شد!

wares_admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۶:۱۶
…

روز گذشته از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار با هماهنگی ریاست تربیت بدنی و ورزش امتحان کتاب نوشته شده از حمایت امام اعظم رحمه‌الله از ۶۰۰ جوان سه ولسوالی‌ خوگیانی(پچيراگام، کژه و شیزادو) اخذ گردید که نزدیک به شش صد تن جوان پچيراگام، کژه و شیزادو اشتراک ورزیده بودند.

این امتحان در کنار ولسوالی کژه اخذ گردید که در جریان قاری محمد آصف زهیر آمر امور جوانان به نمایندگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار، عبدالسلام وزیروال رییس تربیت بدنی این نوع امتحانات را برای جوانان مهم عنوان کرده، افزودند: در بیست سال گذشته بر علاوه بخش‌های دیگر در تخریب اذهان جوانان نیز کار شده‌است، اشغالگران بر علاوه اشغال فزیکی تلاش نموده‌اند تا ذریعه نفاق در میان مردم به اهداف شوم شأن برسند، اما نظام اسلامی به کسی اجازه نمی‌دهد تا اذهان جوانان را تخریب کنند.

همچنان در ولسوالی چپرهار از ۳۵۰ تن جوان در لیسه مرکزی امتحان کتاب ارتش شیطان اخذ گردید که در جریان امتحان قاری محمد آصف زهیر آمر امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار، مدیر معارف چپرهار و مسوولان دیگر اشتراک داشتند.

فضل الله عباس مدیر معارف ولسوالی چپرهار در جریان امتحان گفت: این کتاب از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار جهت اصلاح افکار جوانان و ترویج فرهنگ مطالعه چاپ شده که در آن پیرامون فعالیت‌های شیطانی خوارج در روشنایی قرآن عظیم الشان معلومات ذکر گردیده و مطالعه آن برای جوانان مفید می‌باشد.

به گفته‌ی عباس، در این امتحان ۳۵۰ تن جوان از مکاتب و مدارس مختلف ولسوالی چپر‌هار اشتراک ورزیده بودند که به کسب کننده‌گان مقام نخست الی دهم جوایز در نظر گرفته شده است.

۱۴۴۵/۹/۲۶ هـ ق
۱۴۰۳/۱/۱۷ هـ ش

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۹:۸
Background image

نشست هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ سرپل و رسانه‌ها برگزار شد

پنج‌شنبه مورخ (۲۳ شوال المکرم ۱۴۴۵)به رهبری ملا عبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار گردید.

ملاعبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۱:۵۰
Background image

ریاست اطلاعات و فرهنگ کاپیسا با لیسه عالی خصوصی دانش تفاهم‌نامهٔ همکاری امضاء کرد

چهارشنبه مورخ(۲۱ شوال المکرم ۱۴۴۵)الحاج مولوی کریم الله وثیق رییس اطلاعات و فرهنگ کاپیسا تفاهم‌نامه همکاری با خواجه عبدالمبین صدیقی مدیر لیسه تحول دانش جهت تخفیف پنجاه فیصدی به جوانان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۰:۵۳
Background image

سیمینار علمی یک روزهٔ سی‌وی نویسی از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ نیمروز راه‌اندازی شد

پنج‌شنبه مورخ(۲۲ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز سیمینار علمی یک روزهٔ سی‌وی نویسی به جوانان آن ولایت راه‌اندازی شد.

مفتی حبیب‌الله الهام رییس اطلاعات و. . .

BACK TO NEWS