بخش آگاهی عامه در ادارات حکومتی فعال می شود

moic_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۷ - ۱۵:۷
farahi-moic

معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ می گوید که به منظور دسترسی آسان و به موقع خبرنگاران به اطلاعات،  قرار است در ادارات حکومتی بخش آگاهی عامه فعال شود.

مهاجر فراهی معین نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ که در شهر هرات در یک نشست خبری سخن میگفت اظهار داشت:  در کنار فعال سازی بخش آگاهی عامه در نهاد های  حکومتی٬ وزارت اطلاعات و فرهنگ همچنان در نظر دارد که قانون رسانه‌های همگانی و قانون دسترسی به اطلاعات را هم باز نگری کند.

مهاجرفراهی،  با تماس گرفتن روی مشکلات مالی شماری از رسانه ها اظهار داشت که ما میدانیم اکثر رسانه‌ها در کشور با مشکلات مختلفی از جمله مالی دچار هستند، ما در تلاش رفع این مشکلات هستیم.

مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات می گوید دسترسی به اطلاعات حق تمام شهروندان وخبرنگاران است و باید تلاش شود که درتمامی اداره ها اشخاصی گماشته شوند که پاسخگو به خبرنگاران باشند.

اوگفت بایددر اداره ها شخصی که به خبرنگاران پاسخ بدهند، گماشته شود.

شماری از خبرنگاران در هرات خواهان همکاری در قسمت دسترسی به اطلاعات شدند.

گفتنی ا‌ست که حدود ۳۰ رسانه‌ در هرات فعال  است و در حال حاضر نزدیک به دوصدوپنجاه خبرنگار در این ولایت با رسانه‌های محلی، ملی و بین المللی کار می‌کنند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۳۶
Background image

هفت گردشگر خارجی به ولایت هرات سفر کردند!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) هفت گردشگر کشور اسلواکیا جهت بازدید ساحات تاریخی و تفریحی به ولایت هرات سفر کرده‌اند.

مولوی رحمت الله محمدی آمر گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۰:۳۲
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ کندهار از زیارت شاه آغا در ولسوالی خاکریز بازدید کرد!

روز گذشته مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ کندهار، عبدالشکور څپاند آمر فرهنگ و هنر و مولوی شفیع الله عمری آمر گردشگری به ولسوالی خاکریز سفر کرده و از زیارت شاه آغا بازدید. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۰:۳۰
Background image

سیمینار شریک ساختن معلومات جهت برنامه فریلانسینگ(کاروبار آنلاین) در بغلان برگزار شد!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵)از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ بغلان با هماهنگی موْسسه اکتید سیمینار ارائه معلومات ابتدایی در مورد برنامه فریلانسینگ برگزار شد.

قاری. . .

BACK TO NEWS