سخنگوی جدید ولایت لغمان معرفی گردید!

rahim_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۴:۴۹
Laghman province

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) عبدالمالک افغان سخنگوی جدید مقام ولایت از سوی مولوی شیر احمد حقانی والی لغمان و مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ لغمان در جریان یک نشست به مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران معرفی گردید.

در این نشست مولوی شیراحمد حقانی والی لغمان، مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ، محمد طاهر ساپی آمر رادیو تلویزیون ملی، مسوولان رسانه‌ها، خبرنگاران و تعدادی از مسوولان اشتراک کرده‌بودند.

آقای حقانی والی لغمان ضمن خوش‌آمدگویی به مسوولان از رسانه‌ها خواست که در نشر حقایق و اطلاعات صداقت داشته باشند و موضوعاتی را به گونهٔ درست در اسرع وقت نشر سازند.

همچنان مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ لغمان گفت: ریاست اطلاعات و فرهنگ با همه رسانه‌ها همکار بوده و تلاش می‌کنند تا با سخنگوی ولایت در بخش‌های مختلف همکار باشند.

وی همچنان از سخنگوی خواست تا در بخش دسترسی به اطلاعات با مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران همکاری نمایند.

۲۰۲۴/۴/۲۸ میلادي
۱۴۰۳/۲/۹ هــ ش

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۱۳
Background image

اشتراک کنندگان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت لوگر تقدیر شدند 

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر شاگردان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ ولسوالی خوښۍ در جریان مراسم تقدیر شدند.

عبدالوحد زبیر آمر معارف ولسوالی خوښۍ از. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
Background image

نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی در پوهنتون کابل آغاز شد

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست کتب بیهقی معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری ریاست پوهنتون کابل نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی جهت ترویج فرهنگ. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۶
Background image

آثار تاریخی با قدامت ۲۰۰۰ ساله در موزیم پروان موجود اند

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) تعدادی از جوانان، محصلان و شاگردان از موزیم ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان بازدید نمودند.

عتیق الله صافی آمر گردشگری و فرهنگ ریاست اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS