بررسی و نظارت کمیسیون اصلاح لوحهها و تابلوهای اعلانات از ناحیه چهارم شهر کابل
کمیسیون اصلاح لوحهها و تابلوهای اعلانات معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ از لوحهها و تابلوهای اعلانات ساحه برهکی ناحیه چهارم شهر کابل بررسی و نظارت کردند.
در نخست، سید محمود واکمن نماینده اداره آکادمی علوم و عضوی این کمیسیون درمورد اهمیت فعالیتهای این کمیسیون با رسانهها و شهروندان در ساحه متذکره صحبت همهجانبه نمود و در ادامه اعضای کمیسیون برنامه اصلاحی خویش را عملی و پیشنهادات خویش را مطابق به معیارات طرزالعمل کمیسیون ارائه نمودند.
در این نظارت، شماری از لوحههایی که از سوی کمیسیون غیرمعیاری تشخیص داده شده بودند، با ارائه بدیلهای مناسب به زبانهای ملی پشتو و دری از سوی اعضای مسلکی کمیسیون مورد بررسی قرار گرفتند.
همچنان درمورد تعدادی از لوحهها که به دلیل فرسودگی، نصب در محل نامناسب، داشتن تصاویر مغایر با ارزشهای اسلامی و ایجاد مانع در دید ترافیکی شناسایی شده بودند، پیشنهادهای لازم از سوی اعضای کمیسیون ارائه گردید.
قابل یادآوریست که در این برنامه بیش (۱۲۰) لوحه و تابلوی اعلان در ساحه متذکره مورد بررسی قرار گرفت.
۱۴۴۸/۱/۷ ه ق
